Меню

Студентоцентрований підхід в освітньому процесі

     Студентоцентрований підхід є ключовим методологічним інструментом реалізації цілей Болонського процесу в сучасній освітній науці та практиці. Студентоцентризм відповідає вимогам і запитам сучасного суспільства, яке потребує компетентних, творчих, ініціативних фахівців-особистостей. Характерною рисою студентоцентризму, як ідеї людиноцентризму, є прагнення реалізовувати підхід, у якому цілісність внутрішнього світу людини забезпечує взаємозв’язок особистості й суспільства.

     Студентоцентризм поновлює суб’єкта в освіті і скеровує до становлення індивідуальності студента, формування його цілісної особистості. Ідеї студентоцентризму стають підґрунтям проєктування освітнього середовища, яке забезпечує умови для саморозвитку, самоорганізації та самореалізації особистості у професійній діяльності, творчості та інших видах діяльності при їх усвідомленому виборі.

     Студентоцентрований підхід влаштований так, що в центрі уваги є досягнення студента, який є активним учасником освітнього процесу, коли підвищується його роль у самостійній роботі, підвищуються права студентів, самостійність і відповідальність. Кафедра садово-паркового господарства сприяє цьому, допомагає студентам отримати базові знання і компетентності, сформувати мотивацію до самоосвіти й самовдосконалення, проводить круглі столи, конференції і співпрацює з роботодавцями.

     Студентоцентрований підхід має свої сильні сторони в освітньому процесі, що довели свою ефективність на практиці:

– постійний і беззаперечний вибір здобувача вищої освіти (найяскравішим прикладом може бути індивідуальна траєкторія здобувача);

– оцінювання якості викладання здобувачами вищої освіти (анонімне оцінювання здобувачами якості викладання дисциплін);

– партнерство тих, хто навчає й тих, хто навчається зі збереженням професійної дистанції;

– інтереси й потреби здобувачів вищої освіти завжди є пріоритетними;

– підвищення рівня мотивації здобувачів вищої освіти (час від часу стикаємося з проблемою незацікавленості, розчарування, тому завдання викладача або куратора зробити так, щоб студенти мали бажання і натхнення до вивчення чогось нового);

– вміння вислухати й обрати разом найкращі варіанти подальших дій;

– урізноманітнення діяльності науково-педагогічного працівника з акцентом на вибір сучасних інтерактивних методик і диджиталізацію процесу навчання;

– оновлення освітніх програм і силабусів з урахуванням вимог сьогодення, зокрема, людиноцентризму;

– впевненість і конкурентоспроможність випускників при працевлаштуванні.

Останні новини

Запрошуємо на ІІ тур Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт зі спеціальності 206 Садово-паркове господарство Читати повністю

Запрошуємо на ІІ тур Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт зі спеціальності 206 Садово-паркове господарство

У березні-квітні 2025 року на базі Сумського національного аграрного університету відбудеться ІІ тур Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт зі спеціальності 206 Садово-паркове господарство

Читати повністю

Публічне обговорення ОП Садово-паркове господарство спеціальності 206 Садово-паркове господарство ОР Бакалавр, ОР Магістр, ОНР Доктор філософіїЧитати повністю

Публічне обговорення ОП Садово-паркове господарство спеціальності 206 Садово-паркове господарство ОР Бакалавр, ОР Магістр, ОНР Доктор філософії

29 січня 2025 р. відбулася зустріч зі стейкхолдерами та публічне обговорення освітніх програм Садово-паркове господарство спеціальності 206 Садово-паркове господарство за першим (бакалаврським) рівнем вищої освіти, другим (магістерським) рівнем вищої освіти та третім освітньо-науковим рівнем (доктора філософії) вищої освіти на 2025 рік.

Читати повністю

Запрошуємо на обговорення проєктів освітніх програм спеціальності 206 Садово-паркове господарство освітніх рівнів бакалавр, магістр, доктор філософії на 2025 рікЧитати повністю

Запрошуємо на обговорення проєктів освітніх програм спеціальності 206 Садово-паркове господарство освітніх рівнів бакалавр, магістр, доктор філософії на 2025 рік

Шановні стейкголдери, запрошуємо Вас на обговорення проєктів освітніх програм спеціальності 206 Садово-паркове господарство освітніх рівнів бакалавр, магістр, доктор філософії на 2025 рік в середу 29.01.2025 о 10.00 в режимі відеоконференції Zoom.

Читати повністю

Тези доповідей учасників  Всеукраїнської науково-практичної Інтернет конференції "Сучасний стан та перспективи розвитку лісового і садово-паркового господарства"Читати повністю

Тези доповідей учасників Всеукраїнської науково-практичної Інтернет конференції "Сучасний стан та перспективи розвитку лісового і садово-паркового господарства"

 У збірнику матеріалів Всеукраїнської науково-практичної Інтернет конференції, яка відбулася 13 листопада 2024 року, висвітлено результати наукових досліджень викладачів і студентів факультету лісового і садово-паркового господарства Уманського національного університету садівництва та інших факультетів і наукових установ України.

Читати повністю

Всі новини