Меню
Остання редакція: 03 січня 2024

Підвищення кваліфікації на платформі масових відкритих онлайн-курсів Prometheus

     У рамках підвищення кваліфікації викладач-стажист кафедри садово-паркового господарства Анна БРОВДІ пройшла курс на платформі масових відкритих онлайн-курсів Prometheus «Академічна доброчесність: онлайн-курс для викладачів».

     Метою курсу було формування розуміння розвитку культури академічної доброчесності незалежно від предмету та напряму викладання. Курс передбачає ознайомлення з теоретичними аспектами академічної доброчесності та пропонує практичні інструменти, які дозволять розвивати та зміцнювати культуру академічної доброчесності.

У результаті проходження курсу НПП отримала іменний сертифікат про успішне завершення навчання, який враховується під час акредитації освітніх послуг закладів вищої освіти.

     Структура курсу

Модуль 1. Концепція академічної доброчесності у вищій освіті.

Вступ до питання академічної доброчесності. Документи, які регулюють доброчесність в Україні та що належить до порушення академічної доброчесності, а що не належить.

Модуль 2. Методика викладання: сприяння академічній доброчесності.

Як методика викладання може посилити культуру академічної доброчесності на ваших заняттях. Способи ефективного управління часом та своїм навантаженням та навантаженням студентів.

Модуль 3. Дизайн освітніх програм та курсів з фокусом на академічну доброчесність.

Як дизайн освітньої програми може створювати ненавмисні ризики порушення академічної доброчесності та пропонує шляхи, як ці ризики мінімізувати.

Модуль 4. Основи академічного письма та доброчесності.

Академічне письмо, як цьому навчати, які є міфи щодо перевірки письмових робіт та розгляд кейсів.

Модуль 5. Дизайн системи оцінювання для підвищення академічної доброчесності.

Створення прозорої системи оцінювання та розроблення чітких і прозорих критеріїв до завдання свого курсу.

Модуль 6. Наукове керівництво та розвиток культури академічної доброчесності.

Відповідальне наукове керівництво та інструменти планування наукового дослідження, що відповідає вимогам академічної доброчесності.